Wednesday, November 9, 2005

yes...here comes another entry...

昔日的同伴決定離去, 我又再變得孤獨一人, 睇黎我意志一定要變得更堅定先掂, 開始寂寞啊...另一方面應該為佢尋覓到自己既方向而感到高興, 因為有得選擇係件幸福既事...環顧四週大家都好似係幸福既環境下長大(雖然我都好幸福), 我所缺少既應該係父蔭, 所以咁我所可以選擇既路比其他人少, M.S. 依條路依家應該行唔通, 殺入職場應該係唯一既路掛...唔會去埋怨, 更唔想去埋怨, 因為可能個天要我體驗下基層既疾苦, 然後去珍惜一切, 等我為個家做返d野, 令屋企有番以前所缺少既野...

生活上既點滴要我學會點樣做一個好丈夫, 好爸爸, 好子女...希望我依家可以做到, 就算依家我做唔到, 我都希望我將來可以...

發完癲...睏覺...

No comments: