Tuesday, May 9, 2006

星期六

去葵涌拜伯公太(...我都唔知點解會去)...搭地鐵山長水遠去, 係中途有位就坐低, 到左唔記得邊個站有個著鬆身衫, 小腹微脹廿零歲既女士走左入黎, 見無人讓坐, 心諗香港人真係好仆街...好...我讓!!!..我起身走埋去叫佢坐低, 點知佢同我講唔洗, 重叫我坐番低, 我話唔洗, 我好快落車, 咁佢就好唔願意咁坐低, 佢個女fd就係度偷笑(...係...依家先發現佢有fd), 我心諗你笑乜春啊...就繼續睇書, 後黎發覺唔對路, 心知賴野, 望都唔敢望番佢一眼, 繼續詐唔知同睇書, 好彩過多兩個站就落車, 一到即閃.......

我好似做左件壞事...究竟係我柒左定係佢柒左啊...

拜完走左番cyberport睇m i:3, 自己一個人...好似好可憐, 又影左d相, 依張好正...

自由痕真係無處不在, 我以為cyberport係唯一未被污染既地方, 正想影個境既時候, 佢走左埋去坐低, 我無奈要影依副...

想睇哂d影, 去我msn space...

No comments: