Sunday, August 6, 2006

weekly summary...

1)覺得自己存在感越黎越弱, 越黎越自閉...

2)好多我想要既野, 係香港俾唔到我...

3)大部份姓徐既人都好有問題, 包括自己...

4)有人問我如果我係香港天文台長, 因為3號風球事件向公眾解釋, 面對咁多刀飛埋黎, 我會點做, 我一d都唔識答, 後黎佢同我講左佢既做法, 聽完之後我就封左佢做我偶像, 因為真係做得好精彩, 我都好想好似佢咁睇野睇得咁透, 真係好值去學習...好高興可以坐低聽佢講野, 令我做人既方向更清晰...

5)近排好多人都會咁講: 喂...你份工有幾k啊???...依d工俾幾多k我都唔做...冇番咁多k都唔洗旨意做我條仔...已經冇人用千或萬去做單位, 大家都用k...如果個trend唔會變既話, 假以時日, 人工去到有十億依個level既時候, 我地會聽到: 喂...你份工有幾'激'啊???...依d工俾幾多'激'我都唔做...冇番咁多'激'都唔洗旨意做我條仔...感覺有d怪, 好似d ram同harddisc變左通用貨幣咁...

No comments: