Sunday, September 3, 2006

寫xanga有如還債.....

三星期前...
19_8_2006_005
去左個義工活動, 同老人家一齊畫tee...志不在tee, 都係想佢地覺得有人關心佢地jei...

我負責既婆婆叫梁玉簫, 所以我就稱呼佢玉簫. 佢亦叫我芬仔, 因為佢聽唔入個鈞字...玉簫佢中過風, 手腳唔靈活, 唔願畫, 所以大部份時間都係得我畫, 有時我就捉住佢隻手同佢一齊畫, 當幫佢做運動, 起碼令佢有參與既感覺...

19_8_2006_018
作品完成, 對於無創作頭腦既我算係咁...

等件tee干既時候, 就同玉簫傾下計, 又係我弱項...黎黎去去都係"你平時鐘意做d乜啊, 食d乜"咁, 本黎想同佢傾下自己d野, 或叫佢介紹下d孫女黎識下, 但係briefing時講過唔可以提家人, 所以都係放棄左...haha...

IMG_5235
干左啦, 著上身, 算ok啦...

IMG_5255
大合照...

走時有人叫我個中文名, 原來係我個中學同學, 佢就係係個間老人院做, 要左電話, 希望可以見其他人...

 

無乜心機寫...下次寫過...
----------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------

無錯...也許我真係太渺小, 渺小得就算死左都係無乜人會發覺...

No comments: