Thursday, May 10, 2007

愛。別人

星期一, 起好部demo機, 要叫system team放上dns:

tC: 麻煩你幫我放部demo機上dns...
同事S: 忙緊, 放工前幫你搞掂佢...
tC: 唔該曬...

星期三, 部機重未上dns, 我走去問同事S...

tC: 我部機上左dns未...
同事S: 好忙, 得嫁啦, 放工前幫你搞掂佢...
tC: (又放工???)...
隔離同事K: 你係咪好想打佢一身...
同事S: 暴力係解決唔到問題嫁...
tC: 我係和平主義者, 反對使用暴力, 所以我會用愛去感動佢...
同事S: 我最憎人用愛去感動我...

三十秒後...

同事S: 搞掂啦, 你快d走...
tC: 唔該曬...
同事K: (暗笑中)...

感到自己...字裡行間...充滿著愛...

No comments: