Saturday, September 8, 2007

台北1+1之旅 Day 1

以下故事係發生係2007.09.08

人物:
t: 咪就係我囉!
b: billyy


序...

決定了要離開香港的日期, 就plan走前要去邊度自由行, 台北會係一個對我黎講比較易既地方, 話曬都係第一次自由行...今次叫左b黎同我一齊去, 因為大家都未去過台灣, 最match依次我想盲摸摸咁去既旅行, 加上大家性格相近, 應該唔會太多衝突...

買機票同book酒店既責任唔小心推左俾b, 自己就去plan下要去邊, 得到衆人既意見加requirement, 決定搭港龍住天成, 但係我地book得太遲, 大部份旅行社都無曬啲 package, 拖到出發前一個禮拜都無著落, 但好彩b行過永安, 發現佢有d因為成唔到團而拆散賣既package, $21XX包機票三晚酒店, 重要平過住民宿, 雖然唔係我地想要既package, 坐中華住城美, 但價錢擊倒一切, 特別係我依種budget traveler...成交, 再辦埋台証, 自由行第一步完成...

Day 1(淡水, 士林夜市):

4:30am起身, 為的是要係8:00am機場度同永安claim番張機票, 帶左相機袋, tripod, 背囊, 行李一個, 其實可以唔洗帶咁多, 因為有一半係backup同醫療物資...與b相約在A12等, 睡一覺, 機場就到左眼前, 落車時間7:40am, 好perfect, 徐徐張行李搬落車, 到中華counter等機票, 等左一輪, 導遊先係8:30am出現, 作死, 遲半個鐘我可以睏多好多...

順利check-in, 過關, 到左登機入口又係等, 影下相, 同隔離個靚仔玩左一陣, 上機...值得留意, 中華啲機師轉出跑道時, 未出彎係apex位已經開始加速, 似乎佢地真係駕開戰機...
估佢唔到, 一個鐘機竟然有早餐食, 雖然一啲都唔好食, 係無味既蘿蔔膏同辣既史萊姆圓, 另外空姐重要sell duty-free, 佢地好忙啊...到埗後過關, 排左半個鐘, 依一刻發覺香港人做野既速度係全世界最快嫁, 行到埋去, 發覺佢地用指甲油掃黎加墨, 一下下油落去, 天啊!!!可唔可用快啲方便啲既方法加墨啊...
心中火都黎埋, 面上擺去笑容, 只係希望快啲過到關, 出左關, 換過台幣, 就有飛狗人員叫我地上車, 放好行李, 坐著便是等待, 電視播著吳宗憲的綜藝節目, 但好無聊, 可能只係我唔識欣賞, 我又睡著了...醒左既時候應該已到台北市, 坐多陣就到台北車站, 落車, 一袋二袋, 都唔知城美係邊, 就走入車站, 去到旅遊服務中心問, 大概知道方向同路徑就謝過了, 行左大概三十分鐘, 大汗淋漓, 終於行到, check-in, settle down, 發覺無聖經, 算, 可能唔興, 但廁所無水就麻煩啲啦, 求救後解釋係整緊水喉, 夜啲就有水, 冇問題, 整理裝備後出發, 台北1+1之旅正式開始...

第一站係淡水, 為的只是要食超高冰淇淋同影日落(一己私慾), 走到捷運西門站, 發覺原來條街叫視聽影音街...hoho, 住依條街認真唔錯...落捷運買悠遊卡, NT500, 用NT1000入機, 卡到手, 加十個NT50硬幣, 重到甩褲, 睇路線圖, 十分簡單, 方向路徑決定, 入閘, 轉車無問題, 車內繼續玩相機, 到埗大概只係4:30pm, 離日落重有一段時間, 就先物色利好位置, 然後就到處走走, 在街上都算多人, 店舖大都係賣食既同攤位遊戲, 當然係第一時間揾超高冰淇淋, 可能因為下晝無食野, 一食就兩杯, 跟著又周圍行, 周圍影, 又發現係香港同一現象, 因為dslr依家可以平過部dc,

多左好多人玩, 係淡水行下就見到幾部d40(就只見泥坑機), 當中重有情侶要我幫佢地影合照, 我相信大部份單反用家都唔係太想交自己部機俾陌生人影, 淨係基本操作已經不簡單了, 未用過的多數第一次也不會看viewfinder, 交部機俾陌生人還有點擔心呢, 今次有影友要我幫佢地影合照, 好像有點身份認同既感覺(飄飄然了), 影後大家又交換下心得, 兩陌路人因為某興趣相近而關係拉近, 感覺好奇妙啊...差唔多到magic hour, 就番去個靚位set腳架, 今次巧合地影左張老人與海, 自己幾鐘意影友都覺得唔錯, 另外我既影日落功夫還只是一般, 還需努力啊...影左好耐, magic完了, 我諗都悶死b, 都係快手收工揾野食, 但行左一陣, 食物都唔係太吸引, 就去下一站, 士林夜市...


到左士林夜市, 感覺人很多, 只能跟著人流走...一整日無野落肚, 之前食既冰淇淋大概俾太陽蒸發左, 有啲血糖偏低既現象, 都係快啲揾野食, 行下又睇下, 買野食既機會其實好少, 買左杯青蛙下蛋, 比想像中異常好飲, 加上快dehydrate既我, 真係救左我一命...又食左碗油飯跟蟹肉羹, 問下隔離阿叔啲野要點食法, 佢都好友善咁回答, 食著同b傾計, 談到台灣人的生活模式, 一家人到夜市食飯行街既都好多, NT100-200一家人已經可以撐著個肚行, 想著自己好似好耐無一家人坐低食飯...=.=, 努力揾錢吧. 又說到夜市店舖既經營模式好強烈, 當客人進入店入坐下, 店員問客人要什麼, 客人都唔洗太耐時間就知自己要咩野, 因為店內能食既五隻手指數得曬, 客人要諗既只係得果幾樣野, 簡單得很, 依種模式同香港好唔同, 如香港既茶餐廳, 你係可以食到任何國家既不同食物 但每次就要花時間去諗, 諗既時間長左變相turnover低左, 要high turnover既飲食業可能會輸係度, 另外廚師用既廚具都多好多, 成本就上漲了, 有choices係好, 但係多choices都唔係一件好事, 台灣既模式令個turnover好高, 廚具少, 成本就低, 賺到既自然更多了(說得太遠, 唔似遊記啦)...出番街外人更多, 只係你迫我我迫你, 你企係度後面既人就會推你行, 依種地方都係唔太想多留, 食少少就走...

還不是太夜, 就走到Chocozing飲朱古力, 店開在暗巷的地方, 用左啲時間去揾, 進店入環境唔錯, 很適合情侶黎=.=, 可惜係我隔離既係b, 我諗佢都有相同諗法, 兩個失戀少年要黎依到做乜啊...卸下裝備, 今日一身既電波少年造型, 再行左成日已經無乜力, 我諗係今日第一次真正坐低休息...坐低就有店員走黎介紹飲既食既, 解釋得幾清楚, 我跟b都叫左飲既, 可能都係唔太識欣賞朱古力, 感覺一般好飲, 價錢不菲, overall滿意啦...

一日行程已完, 番到酒店, 第一時間check下個廁所, b一沖廁, 一大盤墨汁般液體沖左出黎, 嚇死b, 沖多幾次, 無改善, 再試水龍頭, 都係墨汁, 花灑, 一樣, 仲彈到我一褲都係=.=...咁既情況下點會唔求救啊, 即打俾front desk, 回覆係叫你沖多陣水...啊啊啊啊啊啊啊啊啊, 平野真係無好, 見到啲咁既水, 今晚發惡夢都似, 狂沖水之餘, 同b講不如換房, 依個情況下b點會唔想換, 但係12點幾一間咁都會fully-book既酒店點會有房俾你, 於是決定聽日一定要換房...等水正常後就各自沖涼睏覺...

End of Day 1...

Day 1 就用左兩日去寫, 仲有三日, 點算...

No comments: