Sunday, September 9, 2007

台北1+1之旅 Day 2

以下故事係發生係2007.09.09

Day 2(動物園, 深坑, 貓空):

0700起身, 0800準備好, 先到酒店內大堂早餐處探探虛實,

好似唔係太好食, 就打算到街外食早餐, 上好裝備後出發, 出到去先發覺無乜食店係咁早開既, 只好有乜食乜, 揾到間賣水餃既, 坐低就食, 食完起程, 搭捷運到動物園站, 奇怪的是木柵線既列車比較短同埋佢係無人駕駛既, 心諗火燭點算...到站,今日係星期日, 動物園會有好多人...







黎動物園既主要目的, 又點會係影動物呢, 今日既課題係"小朋友", "親子", 同"可憐既動物們"(非常自私), 又要辛苦b陪我行...動物園內係無乜好寫既, 就只看到小朋友既天真同橫蠻而已, post相算...






行左五個鐘終於行完, 本書重寫三個鐘就搞掂, 有啲被騙既感覺, 時間變得緊絀了, 要快快到深坑, 走出動物園, 就揾巴士到深坑, 沿著書所講既巴士揾唔到, 只好係逐個巴士站啲牌揾去到深坑既車, 望著果堆混亂既巴士路線圖我同b都唔知點好, 唯有問動物園站既職員, 用著我一口流利既普通話問完點去, 搭咩巴士後, 行番去逐個站睇下邊個巴士站先去到深坑, 睇到第n個站既時候, 有個阿姨就叫著...

阿姨: 是在這裡啦!!!
t: 吓!!...
阿姨: 你們不是要去深坑嗎??
t: 是啊, 是這個車站嗎??
阿姨: 就是這囉, 我們幾個也去深坑, 在捷運站聽到你們都去, 本想叫你們一起走, 但是你們一下子就跑了, 喊也喊不停...
t: 啊..是噢, 謝謝你(點頭)...

同阿姨們三人吹水一番後, 知道佢同另一朋友由台南黎台北探朋友加觀光, 係台南做政府工, 又得知我地酒店錢平得用無可能黎形容, 重有我個樣似日本人(可能受我一副電波look影響, 有啲upset, 因為日本人個樣大多好似受過輻射咁, 講真日本有幾多個木村), 再繼續吹水...

阿姨: 你們要深坑做什麼???
t: 我們要去吃豆腐(傻笑)...
阿姨: 是噢, 我們也是, 呵呵呵呵....
t: 對啊, 今天整天也沒有食過東西, 現在餓死了...
阿姨: 啊, 我這裡有些小吃, 你拿去吧.
t: 吓...不用那麼客氣啦...

盛情難卻, 小食還是收下了, 邊坐車邊傾, 阿姨們重介紹左台北邊到好去, 帶左我地去食臭豆腐, 後黎就走走下唔見左人, 我地就繼續揾野食, 食左豆腐雪糕, 同牛奶公司果啲比真係好好多, 豆腐味好重好香, 又飲左杯冰涷竹庶水, 行左成日無乜飲水, 一杯竹庶水成個人番曬黎...後黎係街度又撞番阿姨們, 又吹水一番, 影左合照, 交換左聯絡方法後我地就正式分手, 出發離開深坑...黎深坑既時候無留意點番動物園, 見到有巴士經捷運木柵站就上左車, 搭番捷運番動物園站, 再行去貓空纜車...


到貓空纜車站, 星期日好多人啊, 條隊好長, 到龍尾時間係4:45pm, 想趕上貓空影日落似係不可能, 的確, 5:45pm先上倒纜車, 因為日落方向雲層太厚, 這個時間天空已變得金黃, 就只好係纜車內影相同欣賞日落...由地面上貓空大概用左20分鐘, 期間纜車有段急降同懸空高度令我有少少心寒, 由跌落去到地面應該要7-8秒時間吧...上到貓空已經係日落既尾聲, 就揾個高位爬上去影埋個尾...

天黑了, 無多留貓空一陣, 就坐巴士直接到市政府台北101去, 途中b就偷聽佢旁邊既情侶鬧交, 內容唔係咁重要, 當我坐底既時間, 男既扮落車衝向門口, 女既見係咁就死死地氣跟著, 怕被男既賴低係車度, 跟著男既問司機野後就坐低, 女既就低頭坐男既後面, 全程好明顯就係男既食著個女既, 我同b就開始討論, 題目都係圍繞著台灣男女同香港男女既分別, 台妹好正啊, 台男好台啊, 如果件事係香港發生男女角色可能會調轉啊, 港男無乜男子氣概啊種種話題...

兩個可憐單身港男既對話...
t: 你去救下佢啦...
b: 你唔去??
t: 台男都受過軍訓, 我唔夠佢打...
b: 哈哈...

七點幾去到市政府, 係台北101個mall度轉左一陣就揾到個觀光塔入口, 但發覺今晚俾人包左場, 上唔到去, 真係好想好似mr. bean咁揼地, 或係一個閃燈車埋去包場條pk度, 山長水遠黎到依度你同我講唔上得去, 憤怒之餘睇下重有咩值得睇, 買左個101鎖鑰扣後就揾下有咩野食, 黎到一間叫咖哩茄子既地方, 依餐算係我地黎台北後既第一餐正餐, 感覺好似LA既curry house咁, 還可以...飯後行過威秀影城, 撞到街上有狗表演玩搶飛碟, 尋回犬個樣真係好屈機, 搶到飛碟重識得企定定俾你影相, 十分醒目...走到誠品書店轉左一陣就打道回府...

回到酒店房, b查書發現阿姨俾我既小食要成NT50, 問我點解咁都要, 人地可能因為咁要捱餓..

幻想...
孩子們: 媽, 今晚吃什麼?
阿姨: 孩子們乖, 今天送了我們的晚飯給外地人, 今晚就先吃點樹葉吧...
孩子們哭著: 媽...
阿姨抱著孩子哭: 我的乖孩子...

我心一寒, 頭頂滴汗, 加陰影...另外b因為太倦決定明日同我分開行, 係我行得太過份???

End of day 2

No comments: