Sunday, February 13, 2005

今日反church...應該係為左保償我無同kit去婚禮既緣故...聽左一大炸唔明既野...亦明白一D野...

牧師講野好激動...的確好易爆血管...同埋佢都俾人爆肺...i'm not alone....

牧師係可以好趣緻既...

禮拜係church係可以訓覺既...總之我又訓la...

禮拜係唔可以遲到...唔係就要坐前排...要扮正經...睇screen好辛苦...我條頸...

原來有人睇我xanga...人類的確係八掛既動物...包括我...









的確...我係無潛質做基督徒既...

牧師講左好多野...但係好似佢甘講...只係係我腦邊經過...并無生根...只知道"七宗罪"係一套好悶既戲...

No comments: