Sunday, April 15, 2007

上左五日既天堂, 又要番到地獄, 無計, 邊叫你窮...

聽完一個關於UI既talk, 問到點先令到user覺得我地個UI靚同好professional. 一個靚既UI係唔一定需要一個好fancy既layout, 一個fancy但複雜既UI都只係會令user唔想去用. 原來一個靚既UI其實係指一個簡單, 易用, 一睇就明既UI, 令user唔洗試黎試去先知到點用...靚...係可以咁定義既...

如果有人同你講: "小姐, 你好靚", 佢可能係覺得你簡單, 易用, 同一睇就明...

近期覺得自己英語水平下降, 經常睇唔明同事既email寫乜, 要reply問多次或走過去問清楚先知道要做乜, 有次同事重係email度答得唔耐煩, 只將開頭果封email copy & paste多次, 然後係後面加一句"does it no clear enouhg for you?"...我一火滾就將先前問既問題將佢expand到essay size再send多次, 因為一路有cc俾d senior, senior聞到d火藥味就send多封email出黎撲火...是我太孩子氣嗎? 定係我唔夠靚...

每次都只能望到你的背面, 我何時可以走到你的面前, 跟你打個招呼...

失眠已近一個星期, 并開始頭痛, 究竟是什麼事令我不能入睡...

No comments: