Sunday, August 5, 2007

楚留香大戰壞人

星期三終於睇左Transformer...

想起童年時, 用lego整個會變形的車, 有四肢, 有個頭就完成了, 與電影裡的大有出入, 電影的太型了...劇情還可以, 只是單純了一點. 博派是正義, 狂派就是邪惡, 就是不喜歡那種太過分明的感覺. 還是食煙爛睹的冷血警察和殺人狂魔好爸爸來得較浪漫, 較貼近現實...楚留香在我面前將壞人打敗, 然後走埋黎同我講: "我是好人, 請給我這個這個, 我是要他來拯救世界的...", 這種說話很有跌錢黨和祈福黨既味道...

可能我比較蠢, 自小俾人昆得多, 變得不容易信人, 想著別人幫我是有目的的, 就不自然地為自己築起圍牆保護自己, 朋友就變得少了, 也自閉了不少...再加上自己的優柔寡斷, 不懂看人臉色, 情況十分惡劣啊...

買左部相機, 幾乎破產, 買accessories買到怕, 但又唔買唔得, 我已切底感受到泥坑既恐怖, 但同時又因為自己可以影到靚相而高興...影到靚相外, 還想幫自己留下回憶, 為自己留下記號...回想從前, 好像記不起什麼似的, 無乜深刻回憶, 似乜都未試過, 似從未青春過, 到依家有d後悔...突然好想乜都試試, 不論是好是壞, 在自己還年輕的時候, 體會一下不同的經歷, 食煙吸毒一晚企的, 我想一試無妨吧...只怕那些圈子裡的人會覺得我像個小朋友而唔理我掛...haha

想愛而不能去愛的感覺還真難受呢...

No comments: