Saturday, March 18, 2006

返左一個禮拜工, 一d野都未做過, 淨係要我學redhat linux個enviornment都用左大部份時間, 仲要學apache, perl, cgi, mysql, 睇黎下個禮拜要做野, 唔係三個月後既review就凍過水...

基本上番工真係近乎零壓力, 壓力只係黎自自己, 見自己做唔到野都真係有d驚, 好彩成team人都好nice, 好肯幫我, 見我個mon有鬼影就成team 6-7人走黎幫我fix, 好團結...最開心係間公司有十幾人玩travian, 我果team有7-8個, 但就唔同server, 就即刻俾個分身acc俾我玩...可以同d識既人玩真係正好多...另外間野真係好free, 好hae...只見大家番工遲到早退, 打wining, travian, 睇報紙, 新聞, 雜誌, 玩股票, 食零食, 吹水不停, 重不OT, 重來唔會有人理你做緊d乜, 依d係咪dream job啊...

cyberport環境真係好靚, 遲d影d相俾大家look look...

No comments: