Sunday, March 26, 2006

Have been work for 2 weeks, finally i started to get some work to do, or maybe this is just a part of learning process...targeted to be done on fri, but I seem the earliest would be monday night......hope I can show some performance later -> raise my salary -> more money to spend....hahaha

pic taken at KFC...

looks like 'Good' is not enough to show how good their chickens are...

番左咁多日工發覺公司無靚女, 得個receiption個樣比較ok...makert sharing達100%...睇黎都係唔洗係公司做野...冇靚女, 工作總提唔起勁...teammate又唔出夜街, 無人帶我去玩...點算...女啊, 你係邊啊...

近排日日見到徐步高...你真係heat...

但係我發覺我都唔弱, 我個xanga都上左google...
http://www.google.com.hk/search?hl=zh-TW&q=OSIM%2C%20%E6%94%B6%E8%85%B0&btnG=%E6%90%9C%E5%B0%8B&meta=lr%3Dlang_zh-TW
今次上左位, 重要係因為咁既entry上google, 感覺真係有d羞家, 其他d website都好正經, 唯獨係我寫埋d "好淫""好淫"既野, 但係諗落好似得我一個踩osim部野, 令個xanga紅左, 少少自豪...我真係short short 地...

家人常將生死放在口邊, 阿爺阿麻講得最犀利, 一個話自己就死, 另一個叫佢快d死, 對比起其他家庭, 我屋企d人真係怪怪地, 我懷疑我short short地既性格係咪佢地遺傳俾我既...

小巴的確係一部好車, 因為佢可孕育好多車手出黎, 如果澳門有小巴grand prix, 頭三名一定係香港車手...

No comments: