Saturday, March 4, 2006

唔玩接龍啦, 開個新entry算...

2/27
終於可以同大山, 灰熊食飯...之前又話依個唔得閑果個唔得閑...估唔到大家都無乜點變, 重係中學果時個樣, 傾左好多依7年大家所發生既事, 但係睇黎我最無用...要加把勁啦...希望等大家得閑可以再出黎食飯...

2/28
終於知到信和, 潮流特區點去, 但係都唔知有乜好行, 見到阿dep隻野, 成個睡袋咁大, $500......唔夠錢買, 最終買左對鞋, 我有鞋著啦....haha....走去深水步, 行下鴨寮街, 黃金, 高登, 又唔知有乜好行, 記得以前行依d地方好開心嫁...

老闆係大陸開會返唔到黎, 咁夜晚就豪一次到美心鋸排, 撞正個可愛既落單員...

我: 唔該什排鐵板燒...凍零茶...
佢: 係度食定拎走?...
我: ...(玩野啊! 鐵板燒點拎走啊!!!)...拎走啊唔該...
佢: 鐵板燒唔拎得走喎先生...
我: (笑著)咁咪係囉, 你又問我拎唔拎走...
佢: 唔好意思啊先生...
我: 我講笑唧, 唔好咁認真...

認真得意...

3/1
有個2nd interview, 其實都唔算interview, 係度係禁問6個月可唔可以pick up到d野, 3個月? 1個月?...又番去等消息...

今日見到方力申個廣告, 完全地俾佢fake左...

開頭一睇, 以為係賣健身廣告, 睇落d, 你做乜拎著碗飯, 再睇過d, 金象牌泰國米...妖...

No comments: