Wednesday, March 1, 2006

積著好多日xanga未寫, 依次賴野啦...

2/22

"問我有沒有 確實也沒有
一直躲避的藉口非什麼大仇"
Eason真係正...買左隻碟...

同兩個阿姨吃飯, d魚生好正, 個飯仲係美國size, 好飽, 仲有甜品...

Passion Fruit Tiramisu...um...好好味!!! 好想學整, 可惜我已經唔再整tiramisu, 果種味道都係留在心中吧啦...咁好食都係有代價既, 賣單盛惠$540, 仲要搶俾錢搶輸左, 真大鑊, 番一番香港搞到一屁人情債...

2/23
Interview with Cathay Pacific Catering Service...話明係catering service, 都唔知點解要請programmer...一去就去到東涌, 真係好鬼遠, 來回用左$100車費, 真係好容. 去到門口俾個security用唔知咩話停著, 走埋去問佢乜事, 佢又用唔知乜話同我講既...心諗你講乜春啊, 後黎先知要check我袋, 頂...請個識講中/英文既人啦...入到去做左好多唔識既問題, 就打發我走, 應該無行啦掛, 走時又係個security叫停我...袋啊嗎, 俾你check啦...出到東涌地鐵站, 黎到咁遠, 就食下野獎勵下自己...

都唔記得佢叫咩名啦, 淨係知佢成$55, 好q貴, 好唔好食???OK啦, coldstone好食d, 又大份d...上到車, 老闆要我到阿麻度食飯, 返正時間早, 走左去apm行行, 見到依幾個人...

草蜢, janice, 古巨基...都唔知點解我要影佢地, 但係唔影又好似好洩咁...今日係咁多...

2/24
"When a machine is too smart for people to operate, people will define it as dumb machine"  -Tommi

Interview with Outblaze, which located in cyberport. Alright, sounds great...go across the Hong Kong Island, approximate time used 90mins...=.=...依家先知數碼港係邊, 去到棟野樓下見到有升降機就衝入去, 入到去...依???無掣既, 點上去啊? 見無人係裡面, 就試下睇下係咪聲控既...十一, 屎依, eleven, 開門, open...無反應, shit...後黎發覺有開/關門掣, 即出大堂...心諗無掣點上去啊...行埋一邊, 見到?袀?number pad, 就玩下禁11, 佢就指左我去其中一部升降機, 我就跟著去, 點知部升降機唔洗叫/禁掣自己上11樓...=.=...心中暗叫, "what a dumb machine", 果然係數碼港, d野好鬼先進, 上到去又係test, 九成唔識...死得, 跟著做interview, 同佢傾左個幾鐘, 都幾輕鬆, 希望有機...

2/25
上左大陸, 一個來自美國既電話, 令本來已經得返廿蚊既電話咭得返九蚊...要急速加錢...去到樟木頭, 總感到生命又一次受到威脅, d車亂咁行, 由四方八面撞埋黎, 有一次真係忍唔著驚到要拖著徐老闆隻手過馬路, 無特定行車線, 逆線行車司空見慣, 行三尺響一次horn, 向垃圾桶痾屎痾尿, 周圍都係西裝友, 好多太空強國既文化一次過見哂, 我要黎幾多次係唔洗再黎啊...

係樟木頭行mall, 行至男裝部, 發現"柒牌男裝", 可惜我唔敢帶相機同camera phone上陸, 唔係一定影低佢...著左"柒牌", 唔知會唔會柒d呢? 唔柒又點叫"柒牌"啊...

終於試左咩係雙皮奶, 好正...我要學.........

2/26
去左個唔知咩教育與職業expo, 都係得d傳銷同政府工, 小廢...只係有人不斷要你買賣基金同保險...忍唔著走左...走時聽到兩母子情深對話...

母: 讀書啦, 會考啦! 唔好掛著打機啦...
我: ...(暗笑中)...
子: 得啦得啦, 耐唔耐打下渣嗎...
母: 俾d心機啦仔, 讀副學士好貴嫁, 成廿幾萬一年嫁...
我: ...(嘩...咁q貴嫁)...
子: 得啦得啦, 我布晒d精讀班啦...
我: ...(高分低能)...

好topical既香港母子...

No comments: