Friday, January 13, 2006

睇番自己d xanga, d 英文一舊舊, 好似打report咁, 無乜感情, 都係用返中文算la...

被san diego間公司reject左, 心情一度跌落谷底, 似乎我真係競爭力嚴重不足...
我感覺上好似玩緊飛行棋, 大家都起左機係係行緊, 我就擲極都擲唔到6, 無得起機, 好似唔係個game入面玩既人咁樣...我諗我應該係時候開始考慮番香港發展...

好後悔當初無做intern, 搞到依家高不成低不就, 似乎我依家係最晦果個...

loan果份exit statement又填極都填唔完...我仲有乜用啊...

No comments: