Monday, January 23, 2006

好想放棄唔再玩Travian...有冇人想要我個account啊...

好似老左好多...體力欠奉...先走得果6轉summit run, 雖然大部份時間都係係度等人同教人...我唔係一個好老師, 因為我果d積極不干預既教學方法, 淨係用係有底既人先work, 初學者一律pk...最後一轉終於可以由山頂S著落到山腳, 等我下次有機會一定要片死班老表...

我究竟係咪一個好人呢...我好想知道...感覺上我好似變左...變到有d乞人憎...定係個人浮誇左呢...驚冇人發覺自己既存在...只好做d衰野出黎引人注意...諗咁多做乜...不如諗下點樣解決面前既財政問題重好啦...

個鼻好塞, 有d想窒息既感覺...

仲有唔夠四年既時間俾我沖...究竟依四年我會沖到d咩既出黎...實在有太多問題要解決啦...

No comments: