Monday, February 20, 2006

終於得閑寫entry...

2/15
唔記得發生左咩事...淨係記得俾阿爸部腦轉著左...

2/16
依日都唔記得左...但係好似係屋企附近影左d相...

大霧到見唔到底...

南灣半島個海...

2/17
晨早interview...中文唔識講唔識寫加辭不達意, 係咁爆d英文出黎, 好失敗...有電話叫我星期一interview, 發現手上無紙寫地址問佢可唔可以用email send俾我, 點知俾佢鬧我點解要佢send email俾我...bitch, 我好希罕in你份工咩...死死地氣寫左地址落手, 谷著條氣, 問左佢個名, 等我interview果時port佢...八婆... 好下午走上堔圳, 發現九鐵既低能收費...

紅磡to羅湖: fare $33
紅磡to上水: fare $9
上水to羅湖: fare $20

如果上水落車再上車, 可以俾少$4...九鐵真係損己利人...
上大陸做西裝, 阿爸搖身一變成為徐老闆, 有d受不了, 又講左d我唔認同既做人道理, 真係這麼近那麼遠啊...番香港前去左按腳, 令我覺得依個世界重有人慘過我, 果條八婆既氣都消得七七八八...番到香港又俾徐老闆部腦轉著, 掙d反面...here is my worst day in hk so far...

 

um...想睇霍元甲, 想睇Touch, 唔知有冇咁既機會呢...

No comments: