Wednesday, February 15, 2006

兩日寫一次xanga...我果然好得閑...

2/13
本來想去apm, 點知俾阿爸叫左去旺角食飯, 原來係去見阿叔阿嬸, 不斷被叫去玩股票...頂...有錢玩我洗番黎...不過好似可以幫我睇下邊度請人, 第一次感到阿爸邊屋企人既溫暖, 不過都係睇下佢係咪吹水先啦, 費事期望越大失望越大...轉左旺角一陣, 上阿爸公司做一陣I.T人, 話上唔到網, 部腦識自動開關...=.=...有時重開唔到機, 想點啊...返屋企搞...無聊一陣睏覺...

2/14
頂...落雨!!!...男士受難日, 總覺得佢地sweet背後用左好多物質堆砌, 今年可以take個break算係咁啦...落著雨行街實屬不智, 阿嬤d傘下下插眼...避入朗豪坊, 耐唔耐見到d靚仔俾條女屈買野都不其然暗笑一番... 心諗...傻仔, 慢慢受啦...約左Keith三點, 見到佢著曬老西, 自己仲係sweater, 對比下我好似個傻仔一樣, 去左high tea, 吃甜品, 傾下番工d野, 感覺上全世界都係度進步緊...我究竟係度做乜q啊...5點鐘散左, 歸家on9同阿爸過淨低既v-day...

No comments: