Tuesday, February 21, 2006

xanga寫不停, 再黎...

2/18
朝早懶懶閑突然被徐老闆叫去送文件, 要去怡和大廈, 我點q知邊度係怡和啊, 話我蠢有q用啊...繼續就番老闆公司轉部腦, run run下又熄左, 然後又開唔番...我受夠啦, 你部神經機係咪要搞到我地父子決裂先安樂...之後有個同事走過黎睇, 原來佢做過砌機, pro過我好多, 不過佢都搞唔掂, 唔理啦, 同老闆交代後鬆人, 個腦就叫人整吧...走左去旺角食飯睇鞋, 然後去keith屋企玩, 要走去大埔, 點解d人要住咁q遠, 搞左30mins先見到個巴士站, 第一次入新界, 好驚, d的士綠色嫁...沿途巴士有Roadshow, 近排最hit應該係佢...

http://www.tcirc.com.hk/mov/20060116_tvc.htm

我地有當袋三傻...馬蹄露(或魯芬), sm天王同孫堅...


聽聞佢地係係度扮無極...如果佢個廣告係想用on9作為吸引點既話,我相信佢已經好成功...
馬蹄露: 原來佢係當代書院校內試英文科考官...(唔叫你叫邊個啊)
sm天王: "三個字, 我幫你 羅高分"...(明明係六個字, 數手指都唔識點教physic啊)
孫堅: 講野時條頸永遠側左一面...都唔知係咪條頸有事...

成日話靠佢會考無難度, 靠佢真係零分可達到, 又唔係你班pk, d香港學生會高分低能...睇完個廣告真係忍唔著笑左...救命啊...

到左大埔又用30mins走去佢屋企...識左佢d同事, 無乜靚女, 灰...打邊爐, 打雀, 食糖水到1am, 搭小巴去番旺角, 識左keith's fd joyce, 同佢傾下, 佢係澳洲讀cs, 番黎無工走左去做financial advicer, 灰...到左旺角送佢上車後自己搭車走, 到家時間3:00am, 嚇死阿麻...

2/19
到親戚家食飯, 原來火炭個境幾靚...但要轉4次車...=.=...番黎香港後車費應該用過$500...洗得好快...

2/20
interview之日, 一定要投訴八婆...早15mins到, 填表後第一野就見老闆......但係就無乜驚喜, 根著見IT dept head, 聽聲先知佢原來係果日係電話度鬧我條八婆...shit著左, 點敢投訴啊...重要我俾ucla project d spec俾佢睇, 我無咁只好遲d send左俾佢再講...
走後到阿姨屋企整電腦...(又要整電腦)...走左去跑馬地, 見到一d有路牌就有以下幻想...


I wonder if someone's name called 阮源遠or阮遠源 , then their english name will be Yuen, Yuen Yuen. "Can I have your last name?", "Yuen", "First name?", "Yuen", "I said First name", "Yuen", "=.="...Paging in office, "Yuen Yuen Yuen, please call extension XXX, Yuen Yuen Yuen, please call extension XXX"...Yuen Yuen Yuen Yuen Yuen Yuen...我果然好無聊...


綿發綿發...好意頭...min fat min fat...=.=...haha...I like that...min...我知你玩得既...

整完賴底徐老闆同阿姨食飯...根著都無乜好寫...收工...

No comments: